DONATIES

In de snoezelkamer hebben we een heerlijk waterbed waarop de clienten kunnen ontspannen en luisteren naar een rustig muziekje. Voor cliënten zou het fijn zijn om ook te kunnen kijken naar een sterrenhemel aan het plafond.
Hiervan is een offerte opgevraagd die in totaal €1600,- bedraagt.

In mei 2017 is de dagbesteding van 't Huus verhuisd naar een nieuwe locatie. In augustus is Vrienden van 't Huus op zoek gegaan naar sponsoren voor de tuin, en met een mooi resultaat! We hopen in de zomer van 2018 te kunnen genieten van deze geweldige tuin!

Side by side

23-03-2017

Tijdens de Vestingcross in Hulst ( https://www.vestingcross.nl/) is er geld opgehaald voor 't Huus. Van het bedrag is een tweede aangedreven side by side fiets aangeschaft. Nu kunnen clienten samen met begeleiding heel wat rondjes maken!

Op vrijdag 20 januari ontvingen wij van de stichting Old Grand Dad een mobiele snoezelwagen voor op de woongroep.
We zijn er ontzettend blij mee! Lekker kijken in de spiegel of naar de bubbelzuil, friemelen aan de fiber glow draden, ruiken naar de verschillende geurtjes die de filters afgeven of voelen aan het kussen.
Old Grand Dad, Bedankt!

Iedereen heeft een eigen talent. De Gereformeerd Vrijgemaakte Kerk in Zaamslag ging daar fanatiek mee aan de slag. Ze organiseerden een talentenveiling. De ene ging in de keuken aan de slag met het bakken van een taart, een ander kon nog wel wat klussen verrichten en bij weer een ander kon men paardrijden. Keus genoeg dus! Er werd een goed...

info@stichtingvriendenvanthuus.nl
www.stichtingthuus.nl