Voor de nieuw te starten woongroep in Sint Jansteen, die in het eerste kwartaal van 2019 opent sparen we voor een waterbed, een plekje waarop we lekker kunnen relaxen en genieten van de materialen uit de snoezelkar. De kosten zijn €2200,-. Helpt u ons mee?

Tovertafel

19-11-2018

De Tovertafel UP is een vrolijke zorginnovatie die interactieve spellen projecteert. De spellen zijn specifiek ontwikkeld om mensen met een verstandelijke beperking, ieder op zijn eigen niveau, een passende activiteit te bieden en samen spelen mogelijk te maken.

In de snoezelkamer hebben we een heerlijk waterbed waarop de clienten kunnen ontspannen en luisteren naar een rustig muziekje. Voor cliënten zou het fijn zijn om ook te kunnen kijken naar een sterrenhemel aan het plafond.
Hiervan is een offerte opgevraagd die in totaal €1600,- bedraagt.

info@stichtingvriendenvanthuus.nl
www.stichtingthuus.nl
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin