Side by side fiets

01-07-2016

Iedereen heeft een eigen talent. De Gereformeerd Vrijgemaakte Kerk in Zaamslag ging daar fanatiek mee aan de slag. Ze organiseerden een talentenveiling. De ene ging in de keuken aan de slag met het bakken van een taart, een ander kon nog wel wat klussen verrichten en bij weer een ander kon men paardrijden. Keus genoeg dus! Er werd een goed doel gekozen, en de kavels werden bekend gemaakt. Op een vrijdagavond in juni was het dan zover. De veilingmeester zat helemaal in zijn rol en had als doel een zo hoog mogelijk bedrag ophalen voor het goede doel, Stichting ´t Huus. Dat was voor de veilingmeester een appeltje, de hele avond werd aan elkaar gepraat en er ging geen kavel de deur uit zonder dat het een mooi bedrag opleverde. Na overleg met stichting ´t Huus werd overeengekomen om een side by side fiets aan te schaffen. De financiering voor de trapondersteuning kwam tot stand middels de collecte van de JAZZ dienst van de PKN Terneuzen.

Op vrijdag 1 juli werd de side by side fiets afgeleverd bij de dagbesteding aan de Bossestraat in Vogelwaarde. De eerste kilometers werden al snel gemaakt, we hopen nu allemaal op wat mooier weer zodat er heel wat kilometers zullen volgen!

info@stichtingvriendenvanthuus.nl
www.stichtingthuus.nl
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin